CEDAP
UFRGS
A criança de aprendizagem lenta: o ensino da aritmética significativa
Login
português (Brasil)
English
español
DSpace Home
→
Práticas e saberes matemáticos nas escolas normais do Rio Grande do Sul
→
Documentos Laboratório de Matemática do Instituto de Educação General Flores da Cunha
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
A criança de aprendizagem lenta: o ensino da aritmética significativa
Miller, Elva K.
;
Azevedo, Maria Fernandes
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.11959/10000002825
Date:
1951
Abstract:
Tombo 2825. Material fornecido pela professora Odila Barros Xavier na cadeira de Metodologia da Matemática sobre aritmética significativa extraído do livro "The Instructor".
Show full item record
Files in this item
Name:
2825.pdf
Size:
3.490Mb
Format:
PDF
Description:
2825.pdf
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Documentos Laboratório de Matemática do Instituto de Educação General Flores da Cunha
Search DSpace#1#
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register