CEDAP
UFRGS
Uma análise de significação em aritmética
Login
português (Brasil)
English
español
DSpace Home
→
Práticas e saberes matemáticos nas escolas normais do Rio Grande do Sul
→
Documentos Laboratório de Matemática do Instituto de Educação General Flores da Cunha
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Uma análise de significação em aritmética
Instituto de Educação General Flores da Cunha. Laboratório de Matemática.
URI:
http://hdl.handle.net/20.500.11959/10000002593
Date:
1949
Abstract:
Tombo 2593. Texto contendo uma reflexão sobre o ensino de aritmética, os metodos de ensino, as práticas de supervisão, o currículo e a significação.
Show full item record
Files in this item
Name:
2593.pdf
Size:
11.65Mb
Format:
PDF
Description:
2593.pdf
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Documentos Laboratório de Matemática do Instituto de Educação General Flores da Cunha
Search DSpace#1#
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register